Media społecznościowe w bibliotekach uczelni medycznych – próba porównania
Abstrakt
Biblioteki naukowe nie od dziś korzystają z mediów społecznościowych. Pracownicy bibliotek są otwarci na nowe technologie i potrafią ich używać, ponieważ wiedzą, jak ważną rolę odgrywają one w działaniach instytucji. Dzięki mediom społecznościowym bibliotekarze mogą udostępniać wiedzę i dzielić się doświadczeniem. Bezpośredni kontakt z użytkownikami przekłada się na poprawę i usprawnienie relacji. Social media są dla bibliotek inspirującym i atrakcyjnym narzędziem do kreowania pozytywnego wizerunku. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytania, jak prowadzić działalność w serwisach społecznościowych oraz jakich błędów unikać podczas promowania biblioteki na Facebooku, Instagramie i YouTube.
DOI:
https://doi.org/10.34738/mlf.0035Słowa kluczowe:
biblioteki naukowe, biblioteki medyczne, media społecznościowe, marketing, Facebook, Instagram, YouTubePobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Ewelina Rybka
Praca jest udostępniana na licencji Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 3.0 Unported License.