Media społecznościowe w bibliotekach uczelni medycznych – próba porównania

Autor

Abstrakt

Biblioteki naukowe nie od dziś korzystają z mediów społecznościowych. Pracownicy bibliotek są otwarci na nowe technologie i potrafią ich używać, ponieważ wiedzą, jak ważną rolę odgrywają one w działaniach instytucji. Dzięki mediom społecznościowym bibliotekarze mogą udostępniać wiedzę i dzielić się doświadczeniem. Bezpośredni kontakt z użytkownikami przekłada się na poprawę i usprawnienie relacji. Social media są dla bibliotek inspirującym i atrakcyjnym narzędziem do kreowania pozytywnego wizerunku. Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytania, jak prowadzić działalność w serwisach społecznościowych oraz jakich błędów unikać podczas promowania biblioteki na Facebooku, Instagramie i YouTube.

DOI:

https://doi.org/10.34738/mlf.0035

Słowa kluczowe:

biblioteki naukowe, biblioteki medyczne, media społecznościowe, marketing, Facebook, Instagram, YouTube

Opublikowane

07.12.2020

Numer

Dział

Artykuły

Jak cytować

1.
Media społecznościowe w bibliotekach uczelni medycznych – próba porównania. MLF [Internet]. 2020 Dec. 7 [cited 2024 Dec. 22];13(1):18-25. Available from: https://fbm.wum.edu.pl/index.php/mlf/article/view/MLF-0035