Zmiany w kreowaniu wizerunku bibliotek na przykładzie działań Biblioteki Głównej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Autor

Abstrakt

Współcześnie biblioteki muszą zwracać na promocję większą uwagę niż dawniej, gdy wystarczyły okazjonalne wystawy, spotkania z autorami i plakaty reklamujące nowości w księgozbiorze. Nieograniczony dostęp do informacji i dokumentów sprawia, że książnicom coraz trudniej jest być atrakcyjnymi instytucjami. Biblioteki muszą przyciągać czytelników nie tylko zasobami, ale także organizowanymi spotkaniami. W niniejszym artykule zagadnienie promowania wizerunku omówiono na przykładzie Biblioteki Głównej WUM.

Słowa kluczowe


biblioteki akademickie, biblioteki naukowe, biblioteki medyczne, promocja, marketing, architektura, media społecznościowe

DOI:

https://doi.org/10.34738/mlf.0041

Pobrania

Jak cytować

1.
Szmajser-Chylarecka D. Zmiany w kreowaniu wizerunku bibliotek na przykładzie działań Biblioteki Głównej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. MLF. 30 kwiecień 2021;13(2):19-28.

Zeszyt

Dział

Artykuły

Opublikowane

30.04.2021